söndag 6 september 2009

Alltid roar det nån

Söndagssysselsättning för den som har lust. Mina svar finns här.

De okomplicerade reglerna lyder som följer: Svara så kort, men inte nödvändigtvis så snabbt, som möjligt.

Bästa boken att läsa i sängen?
Bästa boken att läsa vid frukostbordet?
Bästa boken att läsa på toaletten?
Bästa boken att läsa i badet?
Bästa boken att läsa i bilen?
Bästa boken att läsa på arbetet?
Bästa boken att läsa när man är ute och går?
Bästa boken att läsa till jul?
Bästa boken att läsa till påsk?
Bästa boken att läsa till midsommar?
Bästa boken att läsa på semestern?
Bästa boken att läsa för sin älskade?

Om du svarar får du gärna skriva en rad i kommentarerna, så det blir lättare att hitta till dig.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hänger på.

www.ihannashuvud.wordpress.com

Anonym sa...

Det roade visst bara oss? Är vi konstiga?

Vixxtoria sa...

Tydligen ;-)

Den krockade väl lite med Lyrans enkät som också dök upp i söndags.

Jag har funderat på att lyfta fram den igen, men det känns lite som att tjata, så jag drar mig lite för det. Folk brukar nappa på sånt där, om de gillar det, ju.

Men jag har en liten strategi, som kanske ger resultat framåt kvällen :-)

Spectatia sa...

Jag har gjort precis som du sa, svarat kort men inte alls snabbt.

http://spectatia.blogspot.com/2009/09/basta-boken.html

Vixxtoria sa...

Spectatia: Det är skönt med folk som för omväxlings skull gör som man säger. Kul blev det också :-)

Bokomaten.. sa...

Tjosan, Spectatia påminnde mig så nu har jag också gjort en lista!

Snöfrid sa...

Skulle gärna göra den, men då jag läser detsamma vart jag än är i stort sätt så känns det lite fel för mig.
Dessutom läser jag inte på toan, jag har inget arbete och jag har ingen älskad... jisses, så tragisk jag låter nu! Förlåt!
Men roligt att du gjorde en lista i alla fall, läste igenom dina svar. Skoj! :)

Vixxtoria sa...

Snöfrid: Det är nog redan tre stycken som har roat sig rejält med den här (läs gärna deras inlägg, för det är många goda skratt där!!). Man kan omöjligt hoppa på alla galna enkäter och utmaningar som folk sprider ut över bloggosfären.

Kerstin sa...

Rolig enkät! Jag har funderat och tänkt och svarat i min blogg nu.