torsdag 27 januari 2011

Kom inte hit och kasta skit!

Alltså inte så att jag precis vill ha några näthatare i mina kommentarsfält. Tvärtom får de gärna fortsätta lysa med sin frånvaro.

Men det är ju inte utan att jag undrar om man blir mer kärleksfull av att läsa böcker.




P.S. Ett himla fint exempel på nätkärlek bara sådär hittar du idag hos It's a Literary Thing. Och sen när du läst det och fått en tår i ögat och känner hur du älskar i alla fall en del av världen, så kan du titta in till Johanna och krama henne lite. Kom igen – visa hur bra du är på att gruppkramas, annars kastar vi ut dig ur bokbloggsgemenskapen! 

3 kommentarer:

Hanneles bok-paradis sa...

jag är helt övertygad om att bokläsare slåss mindre

Emmas Bokhylla sa...

Tror absolut det, karleken till bocker gor en nog till en mer fridfull manniska!

Vixxtoria sa...

Hannele: Jag är helt övertygad om att bokläsare som slåss vinner slagsmålet genom att drämma en bok i huvet på sin moståndare!

Emma: ... utom när det är bokrea?