onsdag 12 september 2012

Universums pekfinger är kladdigt av choklad


I natt drömde jag att jag bloggade igen. Jag drömde också att jag gick på nåt boksläppsevent där man fick chokladmums som någon sinnessjuk festfixare hade placerat under stolarna. När jag skulle gå hem hade nån ätit upp mina chokladmums utan att jag märkt det. Jag är fortfarande sur över det.

Min sambo drömde att vi flyttade tillbaks till vårt gamla hus.

Vi är inte kända för att drömma sanndrömmar i det här hushållet, vilket är tur för den där bokbloggaren som åt upp mina chokladmums. Bara en sån sak kan ju få en att hålla sig ifrån bokbloggosfären. Hrmpf.





7 kommentarer:

Anonym sa...

vad drömde dottern?

du får väl mingla på bokmässan o bita den som försöker snegla på ev. chokladmums..

Jenny B sa...

Synd på chokladmumsen. Skönt att den glupska bokbloggaren inte lyckades skrämma bort dig från bloggosfären! Det finns säkert snälla bloggare också, som bjuder på allsköns godis, te och fina bokmärken i glädje över att du dyker upp. :)

Paperback Lover sa...

HEJ!
Jag har saknat dig. Du finns på twitter jag veet, men det är inte samma sak.

Jag har aldrig varit något fan av sanndrömmar. Hellre drömma nåt helt ofattbart.

Hermia Says sa...

Ja, det var minsann ett tag sen... Stort tack till den drömda chokladmums-tjuven som fick dig ut i bloggosfären igen!

Hellre barfota än boklös sa...

Förlåt om det var jag som åt upp din chokladmums...

Ingrid sa...

Så roligt att du är tillbaka!

Emmas Bokhylla sa...

Kul att du är här igen!