onsdag 2 februari 2011

De lyckliga tu

Men vem blev då min 44 444:e bloggbesökare? Jo, inte mindre än två stycken har skickat in bildbevis på sin visit i form av en skärmdump. Det låter lite konstigt, men jag antar att det beror på att blogger uppdaterar räkneverket med vissa specifika tidsintervaller (kanske en gång varje eller varannan minut). På så sätt kan flera besökare se samma antal sidvisningar. Resultatet av detta är i alla fall att både Titti och Eli kommer föräras varsin bok som jag inte behöver längre. Stort grattis! Nu måste jag dock fundera över vilka böcker jag inte tycker är bra och vill bli av med och som kan passa er. Jag skulle ju trots allt vilja att ni fick böcker ni kunde uppskatta.


Jag vill även passa på att flagga för att när bloggen närmar sig 88 888 så kommer jag att utlysa en tävling om vilken bloggläsare som är mest lik Ulla-Bella i Solstollarna.

(Inom parentes måste jag också uttrycka hur glad (!!!!!) jag är över att ha så många besökare på bloggen. Otroligt är vad det är. Statistiken visar att en del dessutom återkommer, vilket är ännu svårare att förstå. Så, välkommen igen, du förbi-ilande läsare! Och betänk att det kan bli du som lämnar den 5555:e kommentaren, även om det är mest troligt att det blir jag själv.) 

Inga kommentarer: