lördag 26 mars 2011

Klara och färdiga?


Förra året glömde jag bort bloggens födelsedag. Dessutom firade jag inte ens min egen födelsedag särskilt mycket mer än att gå på begravning och ta hand om en febrig dotter. På min senaste namnsdag var jag på barnkalas. 

Så jag tänkte ta igen en massa firande idag. Om du tycker att det blir för mycket fokus på Vixxtoria, så är du välkommen tillbaks i nästa vecka. Då ska bloggen bli alldeles som vanligt (men möjligen med lite få inlägg, för jag har mycket att göra). 

Nu firar jag emellertid att min blogg fyller 2 år. Det är sannerligen inte många projekt i mitt liv som jag upprätthållit med sådan entusiasm och under så lång tid som det här bloggandet. Heja mej, om jag får säga det själv. 

Jag kan dock inte ta åt mig hela äran för att projektet blivit så lyckat. Jag skulle aldrig ha fortsatt om det inte varit för de fullkomligt fantastiska läsare som dagligen besöker den här bloggen. Det är en ynnest att ha läsande, roliga, intelligenta människor att utbyta tankar med. 

Jag skulle inte blogga om inte just du läste. 

Ja, jag menar just dig – du som aldrig kommenterat, men ständigt återkommer. Jag skriver för dig också! 

Tack alla som får mig att skratta och tänka. 

Klockan 08.00 kör vi. 

2 kommentarer:

Maud/En bok om dagen sa...

Ja! Snart är klockan åtta! Jag klev upp redan vid halv sex-snåret så att jag säkert skulle vara redo! ;-)

Lyrans Noblesser sa...

Men, men jag har ju precis gått up!!!!!