söndag 15 augusti 2010

Om alla bara hjälper till lite...

Mina första-meningar är lösta, vilket man skulle kunna tolka som att jag valt alldeles för lätta böcker, eller som att jag har ovanligt belästa och kunniga bloggläsare. Jag tror på det senare alternativet.

Detsamma gäller tydligen Glorybox och EnligtO:s läsare, för deras quizzar är också lösta. Men jag har noterat att det finns olösta meningar hos Cinnamon books.  Snowflake har några kvar också, liksom Petter och Martina. Och Hos solen har sin gång finns det nu ledtrådar. Hos Stringhyllan finns några mysterier kvar, och hos Ett eget rum finns massor, liksom hos Boktradition. Några meningar finns kvar att lösa hos Vitgulstrumpa och hos Textappeal. Och hos Ingrid, som kör på slutmeningarna finns nog några riktigt svåra kvar (i alla fall har inte jag lyckats klura ut dem...)

Om ni inte har nåt annat för er under söndagseftermiddan alltså.

Uppdatering: Lotta har också några kluringar kvar.

5 kommentarer:

Lotta - hyllan sa...

Hos mig finns också några meningar kvar! http://ihyllan.se/2010/august/forsta-meningen.html

Vixxtoria sa...

Aha - jag uppdaterar här och rusar genast till dig!

Klotho sa...

Jag har lagt till lite ledtrådar nu. :)

Boktradition sa...

Tack för länkningen! Då kanske jag håller inne på svaren ett tag till ändå ;)

Vixxtoria sa...

Emma-Johanna: Jomen det var ju så jag tänkte. Du kan säkert vänta tills i morrn, så har folk söndagskvällen på sig :-)

(Alla länkningarna gjorde jag ju delvis för att jag själv vill veta svaren på de jag inte lyckats lista ut, haha)